Runt 20% av alla ärenden kan lösas automatiskt!

Alltid öppet

Voiceboten blir en ny medarbetare som aldrig behöver ledigt, aldrig blir trött och alltid svarar lika trevligt och korrekt.​
Inte nog med att Voiceboten tar hand om de trista rutinärendena, den gör det 24/7, året runt.​
Dessutom betalar den sin egen lön!

Effektivt, personligt

För att möta behovet av en personlig kundservice använder Voiceboten AI för att tolka och förstå. Den förstår både innebörden av kundens frågor och ger korrekta svar. Voiceboten kan även koppla kunden till rätt person eller kö. Detta minimerar mängden kostsamma felkopplingar och kortar handläggningstiderna. ​

Högre krav

Undersökningar visar att 60% av inringande kunder förväntar sig svar direkt, och toleransen för långa talsvar och köbesked är lägre än någonsin. ​
Vår Voicebot kan snabbt och enkelt tolka kundernas frågor och därefter ge korrekta svar. Det innebär mindre kötid för kunden och mer tid åt personalen att hjälpa kunder i mer värdeadderande frågor.​

Våra Talk IN paket

Talk IN Guider

Med Talk IN Guider kan kunderna säga vad dom vill ha hjälp av och kopplas till rätt person eller kö.
Trafiken styrs av vanliga uttryck så som kundservice, fakturafråga eller felanmälan. Samtalen kan kopplas direkt till en person eller varför inte någon av våra andra tjänster så som Booking.
 
Läs mer

Talk IN Helper

Detta är tjänsten för er som vill säkerställa ett snabbt bemötande och guida kunder till rätt person för hjälp och service. Tjänsten funkar lika bra för er som vill underlätta när ni söker kollegor internt.
Ni kan själva bestämma om tjänsten alltid skall styra samtalen eller avlasta personalen när det behövs.
 
Läs mer

Talk IN Booker

Nu kan ni säkerställa att kunder snabbt och enkelt kan boka in en tid direkt i telefon. Perfekt för er som inte alltid kan svara på dagarna eller för företag som har många samtal och bokningar att hantera.
Med Booker kan kunden få förslag på olika tider, boka och få ett sms med tid och datum.
 
Läs mer

Jag kan hjälpa er med det här:

Felanmälan

Informerar om var kunden enklast gör sin felanmälan och kan skicka ett SMS med info eller länk​.
 

Frånvaro/sjukanmälan

Tar emot och skickar vidare information om frånvaro eller sjukanmälan​.

Fakturafråga

Kan hämta uppgifter om den inringandes faktura och skicka SMS eller skapa Swish betalning.​ Tjänsten kan också med hjälp av regler ge anstånd med betalning.​
 

Boka

 ​Tjänsten kan hitta och föreslå bokningsbara tider baserat på uppslag mot schema.​

Öppettider

​Kan informera om en avdelnings specifika telefontider eller öppettider​.

Driftsinformation

​Ger information om pågående driftstörningar allmänt eller baserat på identifikation via A-nummer​.
 

Lagersaldo/Status leverans

Hämtar information om en varas lagersaldo och läser upp det för kunden, kan även hämta information om leverans eller sevice ärende​.​